FAQ

1. Czy aby zakupić przedmiot, muszę założyć konto?

Nie, można dokonywać u nas zakupów bez rejestracji.

2. Dlaczego przy niektórych obiektach, nie ma ceny dostawy?

Jeżeli brak jest informacji o cenie dostawy, oznacza to, że musimy przygotować indywidulaną kalkulację przesyłki. W tym celu należy skontaktować się z nami mailowo na adres: kontakt@galeriaberzera.pl lub telefonicznie pod numer 22 6443082.

3. Kiedy zostanie dostarczona przesyłka zakupionych rzeczy?

Przy płatnościach za pośrednictwem serwisu Bluemedia dostawa będzie dokonana do 7 dni od wpływu środków na rachunek sklepu.

4. Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?

Przedmiot zakupiony w Sklepie internetowym może być zwrócony w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

  • pisemnie na adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 97 UH 12, 02-777 Warszawa;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@galeriaberzera.pl;

5. Jaką mam gwarancję, że zakupiony przedmiot jest autentyczny?

Jesteśmy wyspecjalizowaną jednostką, należącą do Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich, mającą ponad 20-letnie doświadczenie w branży i prowadzoną przez osoby wykwalifikowane w swoich dziedzinach. Ponadto korzystamy z wiedzy zewnętrznych ekspertów. Ocena przedmiotu wzbudzająca naszą wątpliwość, zawsze jest ujawniana w opisie.

6. Czy mogę dostać certyfikat na zakupiony przedmiot?

Na życzenie klientów wydajemy dokument poświadczający autentyczność, pochodzenie i autorstwo danego obiektu. Do opisu dołączamy zdjęcia, kontekst stylistyczny lub notę biograficzną.

7. Czy mogę wywieźć za granicę zakupiony przedmiot?

Jako certyfikowana jednostka handlująca dziełami sztuki, będąca na liście kontaktowej Polskiego Urzędu Celnego, możemy wydać stosowny dokument wywozowy dla obiektów zakupionych u nas w Galerii.

8. Co to jest Droit de Suite?

Jest to prawo autora oraz jego spadkobierców, do otrzymywania pewnego, określonego w sposób procentowy, wynagrodzenia za kolejną sprzedaż dzieła. Przy niektórych obiektach, doliczamy zatem 5% do ceny sprzedaży obiektu.

9. Czy można sprzedać lub wstawić obiekty w komis?

Tak, rozpatrujemy zgłoszenia po wcześniejszym przesłaniu zdjęć drogą mailową lub pokazaniu obiektów bezpośrednio u nas w salonie. Do wszystkich przesłanych zdjęć powinna być dołączona informacja o wymiarach/wadze/proweniencji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl